Om du var här

Jag ligger just nu och bara önskar och önskar och önskar att du var här älskling! Saknaden är enorm, fast vi inte sågs för allt för länge sen.. Men att gå och lägga sig själv är ingen hit! Inte när man sovit med dig i flera nätter. För, det finns väl inge mysigare än att somna bredvid den männiksa som man tycker så mycket om? Och framför allt vakna upp, och den första man ser är just den personen? Varje morgon vaknar man med ett stort stort leende då!


Om du var här skulle jag inte behöva sakna dig
Om du var här skulle jag kunna berätta saker för dig som du inte visste
Om du var här skulle jag göra allt för att få dig att stanna
Om du var här skulle du göra mig lycklig
Om du var här skulle jag visa hur speciell du verkligen är
Om du var här....

Kommentarer
Postat av: GossipAngel

Du är så underbar älskling! Om jag var där så skulle jag visa hur mycket jag tycker om dig!

PussPuss <3

2009-05-05 @ 07:27:45
URL: http://gossipangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0