En natt på havet

Drömmarna är underliga ibland, Rätt ofta för min del. Inatt drömde jag att lovely köpte en kamera till mig :P som någon annan gick och fotade oss med när vi var i något annat land. Där var det en konsert mitt ute i havet. Där fanns det massa rep man kunde stå på, för att se. 4 stycken kom dit, blev lite Robinsson-känsla då man inte kunde ramla ner i vattnet eftersom det fanns hajar där nere. Och ingen kom och hämtade oss. Så vi fick nog stå där rätt länge. Med klackskor.

Fick ärva min fasters hus där jag ställde mig och målade om, sprutmålade hela köket. Blev riktigt snyggt faktiskt. Så började renovera där i huset.



Nu ska jag äta lite gott -chokladbollar och lite paj. Sen blir det sibyllakorv till lunch -strax innan jag drar till jobbet!

Kommentarer
Postat av: josefine

svar:ibland har man så mycket annat för sig eller bara inte orkar kommentera :)



Knäppa drömmar man kan ha ibland ;)

2009-05-05 @ 14:43:50
URL: http://shaddili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0